• 09137960527
  • مشاوره رایگان و شارژ

وبلاگ

خرید کپسول آتش نشانی کوچک برای ماشین در کرمان

کپسول آتش نشانی یک کیلوگرم

خرید کپسول آتش نشانی کوچک برای ماشین در کرمان

داشتن یک کپسول آتش نشانی کوچک در ماشین شما ایمنی شما را تا حدودی در مقابل آتش سوزی تضمین میکند.حتما قبل از سفر کردن یک کپسول آتش نشانی برای خودروی خود تهیه کنید.شاید قبلا کپسولی را تهیه کرده باشید قبل از مسافرت حتما از شارژ بودن آن اطمینان حاصل نمایید که درصورت بروز آتش سوزی کپسول شما آماده به کار باشد.شرکت تعاونی آتش یاران به شما پیشنهاد می دهد از یک کپسول آتش نشانی استاندارد دوکیلوگرم پودر و گاز در ماشین خود استفاده کنید.این بخاطر این است که کپسول آتش نشانی دو کیلویی حجم بیشتری از مواد خاموش کننده را در خود دارد و نگران نباشید از نظر حجمی کپسول یک کیلویی آنچنان تفاوتی با کپسول آتش نشانی یک کیلویی ندارد.برای تهیه یک کپسول استاندارد کوچک مخصوص ماشین با ما تماس بگیرید و از تخفیفات و خدمات ما استفاده کنید

۰۹۱۳۷۹۶۰۵۲۷ شماره تماس جهت خرید کپسول آتش نشانی کوچک برای ماشین در کرمان.

نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی -چگونه از کپسول آتش نشانی استفاده کنیم

نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی

هنگام وقوع آتش سوزی در محل مناسب قرار بگیرید و اهرم کپسول را فشار دهید. با یک دست کپسول و با دست دیگر اهرم را نگه دارید. سر لوله ای که محتویات کپسول از آن خارج می شود را به چپ و راست هدایت کنید. بعد از اینکه تمام آتش خاموش شد همچنان به خالی کردن محتویات کپسول آتش نشانی ادامه دهید. شاید جرقه ای مانده باشد و در مجاورت با گازهای خارج شده از آتش خاموش شده قرار بگیرد و موجب انفجار شود. این اتفاق برای مکان های سربسته می تواند بسیار خطرناک باشد.بعد از استفاده از کپسول آتش نشانی بلافاصله آن را شارژ کنید و در محل قرار دهید که در زمان حادثه با کپسول آتش نشانی خالی مواجه نشوید. محتویات هر کپسول آتش نشانی برای خاموش کردن یک نوع آتش به کار می رود.

شرایط کارکردن کپسول آتش نشانی

قبل از اینکه نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی را بدانید باید سه شرط لازم برای اینکه کپسول آتش نشانی کار کند را بدانید.

1-پلمپ بودن ضامن کپسول اگر کپسول پلمپ نباشد این معنی را می دهد که قبلا کپسول دست کاری یا استفاده شده

2-شرط دوم این است که مانومتر یا همان درجه کپسول بر روی محل سبز باشد.اگر که درجه بر روی فضای قرمز به سمت صفر باشد یعنی کپسول شما دچار افت فشار یا کاملا خالی می باشد که هنگام آتش سوزی قابلیت استفاده ندارد.

3-کارت گارانتی شارژ کپسول باید بر روی آن نصب شده باشد به علت اینکه بدانید کپسول در چه تاریخی شارژ شده و در چه تاریخی منقضی میشود.

هر کپسول اطفاء حریق باید سه شرط فوق را که توضیح دادیم برای کارکرد داشته باشد پس همیشه دقت کنید که کپسول آتش نشانی شما آماده به کار باشد.

قیمت کپسول آتش نشانی و خرید کپسول آتش نشانی در کرمان

قیمت کپسول آتش نشانی

خاموش کننده حریق مهمترین ابزار ایمنی در برابر حریق است که امروزه در چند حالت تولید و عرضه می شود که هر یک برای فضا و آتش بخصوصی کاربرد دارد. در این بخش به توضیحی در این مورد می پردازیم جهت قیمت فروش کپسول آتش نشانی موجود در بازاربا مناسب ترین قیمت تماس بگیرید.

لیست قیمت کپسول آتش نشانی

کپسول های اطفاء حریق تجهیزات گران قیمتی نیستند و می توان با هزینه ای پایین آنها را تهیه نمود و در مواقع بروز آتش خسارات آن را به حداقل رساند. قیمت خرید کپسول های اطفا حریق از حدود 150 هزار تومان به بالا می باشد و با توجه به فضا و نوع کاربری باید انتخاب شود.

این مجموعه وارد کننده بهترین برندهای کپسول در کرمان می باشد، . بهترین محصولات را به قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

جهت خرید می توانید به صورت آنلاین ،حضوری یا تماس با کارشناسان فروش ما اقدام نمایید و سفارش خود را در سراسر کرمان درب منزل دریافت کنید.

برای خرید می توانید با مجموعه آتش یاران تماس حاصل کنید و ضمن اطلاع از قیمت خاموش کننده ، برای خرید کپسول موردنظرتان از مجموعه آتش یاران کیهان حریق مشاوره رایگان بگیرید.

بهترین مارک کپسول اتش نشانی

اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین کپسول آتش نشانی می باشید. لازم است قبل از انتخاب و خرید بهترین مارک کپسول آتشنشانی به این نکات توجه کنید. استاندارد ساخت کپسول آتش نشانی در ایران ثابت می باشد بنابراین تمام شرکت های سازنده کپسول آتش‌نشانی می بایست این نکات و استانداردها را رعایت کنند. از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید این امر می باشد که از کپسول برای چه محیطی می خواهید استفاده نمایید. هر نوع کپسولی را برای هر نوع آتشی نمی توان استفاده کرد. به عنوان مثال نمی توان از کپسول آتش‌نشانی آب و گاز برای آتش های الکتریکی استفاده کرد دلیل این امر هم رسانا بودن آب می باشد.

خرید کپسول آتش نشانی 6 کیلوگرم پودر و گاز در کرمان

برای خرید کپسول آتش نشانی 4 کیلوگرم پودر و گاز در کرمان
و همچنین خرید کپسول آتش نشانی کوچک برای خودرو(ماشین)

تماس