• 09137960527
  • مشاوره رایگان و شارژ

قیمت کپسول آتش نشانی و خرید کپسول آتش نشانی در کرمان

خرید کپسول آتش نشانی در کرمان

قیمت کپسول آتش نشانی

خاموش کننده حریق مهمترین ابزار ایمنی در برابر حریق است که امروزه در چند حالت تولید و عرضه می شود که هر یک برای فضا و آتش بخصوصی کاربرد دارد. در این بخش به توضیحی در این مورد می پردازیم جهت قیمت فروش کپسول آتش نشانی موجود در بازاربا مناسب ترین قیمت تماس بگیرید.

لیست قیمت کپسول آتش نشانی

کپسول های اطفاء حریق تجهیزات گران قیمتی نیستند و می توان با هزینه ای پایین آنها را تهیه نمود و در مواقع بروز آتش خسارات آن را به حداقل رساند. قیمت خرید کپسول های اطفا حریق از حدود 150 هزار تومان به بالا می باشد و با توجه به فضا و نوع کاربری باید انتخاب شود.

این مجموعه وارد کننده بهترین برندهای کپسول در کرمان می باشد، . بهترین محصولات را به قیمت درب کارخانه عرضه می کند.

جهت خرید می توانید به صورت آنلاین ،حضوری یا تماس با کارشناسان فروش ما اقدام نمایید و سفارش خود را در سراسر کرمان درب منزل دریافت کنید.

برای خرید می توانید با مجموعه آتش یاران تماس حاصل کنید و ضمن اطلاع از قیمت خاموش کننده ، برای خرید کپسول موردنظرتان از مجموعه آتش یاران کیهان حریق مشاوره رایگان بگیرید.

بهترین مارک کپسول اتش نشانی

اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین کپسول آتش نشانی می باشید. لازم است قبل از انتخاب و خرید بهترین مارک کپسول آتشنشانی به این نکات توجه کنید. استاندارد ساخت کپسول آتش نشانی در ایران ثابت می باشد بنابراین تمام شرکت های سازنده کپسول آتش‌نشانی می بایست این نکات و استانداردها را رعایت کنند. از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید این امر می باشد که از کپسول برای چه محیطی می خواهید استفاده نمایید. هر نوع کپسولی را برای هر نوع آتشی نمی توان استفاده کرد. به عنوان مثال نمی توان از کپسول آتش‌نشانی آب و گاز برای آتش های الکتریکی استفاده کرد دلیل این امر هم رسانا بودن آب می باشد.

خرید کپسول آتش نشانی 6 کیلوگرم پودر و گاز در کرمان

برای خرید کپسول آتش نشانی 4 کیلوگرم پودر و گاز در کرمان
و همچنین خرید کپسول آتش نشانی کوچک برای خودرو(ماشین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس